Jakub Walicki

Jestem copywriterem z blisko dziesięcioletnim doświadczeniem. W latach 2010-2012 uczyłem się w Warszawskiej Szkole Reklamy na specjalizacji Strategia Reklamy i PR, uzyskując tytuł technika organizacji reklamy.

Specjalizuję się w webwritingu, SEO oraz pisaniu artykułów specjalistycznych. Zajmuję się także content marketingiem i marketingiem internetowym.

Doświadczenia zawodowe:

1. IT House (zdalnie, 2023-2025)

  • Webwriting i UX-writing,
  • Projektowanie scenariuszy konwersacyjnych (chatboty),
  • Optymalizacja treści pod SEO.

2. AMGS Group (Gdańsk, 2021-2022) / Zobacz portfolio →

  • Zarządzanie blogami o tematyce gadżetów reklamowych i dekoracji ściennych,
  • Artykuły i poradniki (język polski i angielski),
  • Mailingi i newslettery,
  • Opisy produktowe dla e-commerce (język polski i angielski),
  • Optymalizacja witryn internetowych pod SEO (obsługa Senuto),
  • Strategie komunikacyjne i kreatywne,
  • Konfiguracja reklam na Facebooku i Google Ads,
  • Analiza statystyk w Google Analytics i Google Search Console.

3. 71media (Wrocław, 2019-2021) / Zobacz portfolio →

  • Realizacja strategii content marketingowej,
  • Obsługa bloga o tematyce literatury i czytników ebooków,
  • Optymalizacja treści pod SEO,
  • Obsługa mediów społecznościowych,
  • Analiza statystyk w Google Analytics i Google Search Console,
  • Tworzenie materiałów graficznych (Photoshop i Canva).

4. Serwis Rankomat (zdalnie, 2018-2019 + 2022-2023) / Zobacz portfolio →

  • Artykuły specjalistyczne (ubezpieczenia turystyczne i komunikacyjne),

5. Portal cashback Tipli (zdalnie, 2018) / Zobacz portfolio →

  • Poradniki i artykuły do działu finansowego,
  • Uzupełnianie profili sklepów,
  • Obsługa HTML i autorskiego CMSa.

6. Agencja reklamowa Drop by Drop (Warszawa, 2011-2012) / Zobacz portfolio →

  • Copywriting reklamowy,
  • Kreacja konceptów reklamowych,
  • Strategie komunikacyjne i kreatywne,
  • Obsługa mediów społecznościowych.