Jestem copywriterem z blisko dziesięcioletnim doświadczeniem. W latach 2010-2012 uczyłem się w Warszawskiej Szkole Reklamy na specjalizacji Strategia Reklamy i PR, uzyskując tytuł technika organizacji reklamy.
Specjalizuję się w webwritingu, SEO oraz pisaniu artykułów specjalistycznych. Zajmuję się także content marketingiem i marketingiem internetowym.
Doświadczenia zawodowe:
1. IT House (zdalnie, 2023-2025)
- Webwriting i UX-writing,
- Projektowanie scenariuszy konwersacyjnych (chatboty),
- Optymalizacja treści pod SEO.
2. AMGS Group (Gdańsk, 2021-2022) / Zobacz portfolio →
- Zarządzanie blogami o tematyce gadżetów reklamowych i dekoracji ściennych,
- Artykuły i poradniki (język polski i angielski),
- Mailingi i newslettery,
- Opisy produktowe dla e-commerce (język polski i angielski),
- Optymalizacja witryn internetowych pod SEO (obsługa Senuto),
- Strategie komunikacyjne i kreatywne,
- Konfiguracja reklam na Facebooku i Google Ads,
- Analiza statystyk w Google Analytics i Google Search Console.
3. 71media (Wrocław, 2019-2021) / Zobacz portfolio →
- Realizacja strategii content marketingowej,
- Obsługa bloga o tematyce literatury i czytników ebooków,
- Optymalizacja treści pod SEO,
- Obsługa mediów społecznościowych,
- Analiza statystyk w Google Analytics i Google Search Console,
- Tworzenie materiałów graficznych (Photoshop i Canva).
4. Serwis Rankomat (zdalnie, 2018-2019 + 2022-2023) / Zobacz portfolio →
- Artykuły specjalistyczne (ubezpieczenia turystyczne i komunikacyjne),
5. Portal cashback Tipli (zdalnie, 2018) / Zobacz portfolio →
- Poradniki i artykuły do działu finansowego,
- Uzupełnianie profili sklepów,
- Obsługa HTML i autorskiego CMSa.
6. Agencja reklamowa Drop by Drop (Warszawa, 2011-2012) / Zobacz portfolio →
- Copywriting reklamowy,
- Kreacja konceptów reklamowych,
- Strategie komunikacyjne i kreatywne,
- Obsługa mediów społecznościowych.