Od 2024 roku jestem adiunktem w Zakładzie Marketingu i Komunikacji w Instytucie Zarządzania Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku. Moje zainteresowania naukowe koncentrują się wokół filozofii marketingu, retoryki w reklamie, hermeneutyki komunikacji marketingowej oraz storytellingu.
Regularnie pisze o nich na swoim profilu LinkedIn. Listę wszystkich moich publikacji można znaleźć na profilu Academia.
Publikacje akademickie od 2025 roku:
W czasie studiów zajmowałem się filozofią hermeneutyczną i sceptycyzmem. Moja praca doktorska (obroniona w 2022 r.) dotyczy interpretacjonizmu Güntera Abla i Hansa Lenka.
Wykształcenie filozoficzne:
- Uniwersytet Wrocławski (2012-2021)
- Uniwersytet Zachodnioczeski w Pilźnie (2017)
- Uniwersytet Erazma w Rotterdamie (2014-2015)
Publikacje akademickie z lat 2018-2021:
- Umiarkowana obrona sceptycyzmu (2021)
- Idealizm transcendentalny Immanuela Kanta a doświadczenie drugiego człowieka (2020)
- W nieprzychylnym ciele (2019)
- Sens ofiary. Próba interpretacji znaczenia poświęcenia w filozofii Jana Patočki (2019)
- W świecie wartości moralnych – między zawiłością a prostotą (2019)
- Dostatek czasu. Wydłużenie ludzkiego życia z perspektywy Heideggera (2018)
- Majeutyka bez Sokratesa. Żywioł dyskusji a przypadkowość przekonań (2018)