Jakub Walicki

Od 2024 roku jestem adiunktem w Zakładzie Marketingu i Komunikacji w Instytucie Zarządzania Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku. Moje zainteresowania naukowe koncentrują się wokół filozofii marketingu, retoryki w reklamie, hermeneutyki komunikacji marketingowej oraz storytellingu.

Regularnie pisze o nich na swoim profilu LinkedIn. Listę wszystkich moich publikacji można znaleźć na profilu Academia.

Publikacje akademickie od 2025 roku:

W czasie studiów zajmowałem się filozofią hermeneutyczną i sceptycyzmem. Moja praca doktorska (obroniona w 2022 r.) dotyczy interpretacjonizmu Güntera Abla i Hansa Lenka.

Wykształcenie filozoficzne:

  • Uniwersytet Wrocławski (2012-2021)
  • Uniwersytet Zachodnioczeski w Pilźnie (2017)
  • Uniwersytet Erazma w Rotterdamie (2014-2015)

Publikacje akademickie z lat 2018-2021:

  1. Umiarkowana obrona sceptycyzmu (2021)
  2. Idealizm transcendentalny Immanuela Kanta a doświadczenie drugiego człowieka (2020)
  3. W nieprzychylnym ciele (2019)
  4. Sens ofiary. Próba interpretacji znaczenia poświęcenia w filozofii Jana Patočki (2019)
  5. W świecie wartości moralnych – między zawiłością a prostotą (2019)
  6. Dostatek czasu. Wydłużenie ludzkiego życia z perspektywy Heideggera (2018)
  7. Majeutyka bez Sokratesa. Żywioł dyskusji a przypadkowość przekonań (2018)